האם צריך היתר בנייה למסך LED שברצוני לשים על גדר דירת הגן שלי? הכוונה למסך LED גדול לצורכי פרסום ואם כן מה הם הקריטריונים לזה . תודה
שלום רב אדי,
לשאלתך, אכן צריך היתר לשילוט ולפרסומת הן מטעם מח' רישוי עסקים והן מטעם מוסד התכנון והבניה.
הריני לרשותך לכל שאלת הבהרה.
בהצלחה, מורן גור עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה