קבלתי הודעה מהעיריה שהסככה שלי בחניה לרכב, לא חוקית. הסככה בת 10 שנים. העיריה לא מצליחה להדביר מכת יונים ועטלפים. נדרשתי לפרק את הסככה. אני לא רוצה לפרקה, ומוכנה לחכות עד שהעיריה תתחיל בהליכים משפטיים, אם בכלל... האם כדאי שאעשה משהו בינתיים? ידוע לי שיש גם התיישנות על מבנה בלתי חוקי. אודה על תשובה
ציפי שלום רב,
אין התיישנות על מקרקעין מוסדרים כאשר הבניה המבוצעת בהם הינה ללא היתר. הדבר נקבע לאחרונה בבית המשפט העליון. עם זאת עושה הרושם שחריגת הבניה אותה את מתארת הינה מינורית ועומדת בקנה אחד עם הוראות התב"ע, כך שניתן להכשירה - תצרי קשר למשרדנו ונשמח לעזור לך.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום יונתן, מבין הקושי אתה יכול להתקשר למשרד ולפרט בעניין הערר והבניה המתוכננת ונשתדל לסייע בהצלחה, אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה והיתרי בניה...
המשך תשובה