בכתובת רחוב יהודה הלוי 31 הרצליה הוקם גן ילדים כאשר תכנית המתאר זה מבנה ציבורי. הגן עם שטח המשחקים נמצא במרחק 4 מטר מבית מגורים ביהודה הלוי 31 הרצליה. הרעש בלתי ניסבל ואיכות החיים ירדה וגם מחירי הדירות. האם זה חוקי במרחק 4 מטר ממתחם מגורים להקים גן כזה? תושבי השכונה ביקשו ממהנדס העיר להקים במקום מרפאה או מתחם של משרדים ללא הואיל כאשר יש 5 גני ילדים שקרובים מאד בסביבה. מה ניתן לעשות במקרה הזה? תודה . אורי קריב
מר קריב שלום רב.
אשמח אם תיצור קשר למשרדנו על מנת שנוכל לעמוד לרשותך טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב באופן כללי התשובה שלילית. מכל מקום יש לבחון כלל נתוני המקרה שלך והסכמיך ואישוריך מול רמ"י. יצויין כי ניתן לבקש ארכה לבניית בית קבע וקיים נוהל בעניין בהצלחה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה