בכתובת רחוב יהודה הלוי 31 הרצליה הוקם גן ילדים כאשר תכנית המתאר זה מבנה ציבורי. הגן עם שטח המשחקים נמצא במרחק 4 מטר מבית מגורים ביהודה הלוי 31 הרצליה. הרעש בלתי ניסבל ואיכות החיים ירדה וגם מחירי הדירות. האם זה חוקי במרחק 4 מטר ממתחם מגורים להקים גן כזה? תושבי השכונה ביקשו ממהנדס העיר להקים במקום מרפאה או מתחם של משרדים ללא הואיל כאשר יש 5 גני ילדים שקרובים מאד בסביבה. מה ניתן לעשות במקרה הזה? תודה . אורי קריב
מר קריב שלום רב.
אשמח אם תיצור קשר למשרדנו על מנת שנוכל לעמוד לרשותך טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה