שלום רב! אנחנו שתי דירות גן בבניין רב קומות יש לנו חדר דודים משותף ובו שני הדודים בנוסף לאחסון הדודים אנחנו מעוניינים להשתמש בחדר כמחסן ולכן רוצים להחליף את הדלת הקיימת (דלת שהגיעה במקור מהקבלן הבונה לפני שבע שנים) האם יש הגבלות האם מחויבים להתקין דלת מסוימת או אפשר כל דלת? תודה מראש
שלום רב ריקי. יש לבחון האם חדר זה משמש לעוד תכליות על הגדרתו.
מכאן שבטרם נבדוק האמור לגופו של עניין לא ניתן להשיבך באחריות מקצועית.
את מוזמנת ליצור עימנו קשר. בשולי הדברים יצוין שהחלפת דלת כשלעצמה אינה מהווה שינוי מהותי ככל שלא מדובר בחדר ביטחון ו/או דלת אש ו/או שטח משותף בייעודים נוספים.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רחל שלום רב ככל שאין מגבלה בתקנון הבית המשותף (צריך לבחון התקנון), אזי לפי החוק מספיקה הסכמת 75% מבעלי הדירות להרחבה (בממ"ד מספיק 60%) , שלהם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף בבנין. מי שכבר בנה בניה דומה (אנ...
המשך תשובה