היי יש לי דירה בבית משותף בקומה 11 וצמוד לדירה יש לי מחסן בגודל של 4 מטר ששיך לדירה על פי חוזה ומכתב זכויות .. לציין שכל דירה בבניין צמוד לה מחסן .. בין החסן לפינת אוכל מפריד קיר משותף .. אני מעוניין להוריד את הקיר ולהרחיב את הפינת אוכל על חשבון המחסן .. לציין שזה לא גיר תומך זה קיר בלוקים רגיל האם מותר לי להוריד ?
איציק שלום רב,
המקרה אותו אתה מתאר דורש שיחה טלפונית.
הריני עומד לרשותך.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה