במועצה אצלנו הטילו מס חדש שנקרא היטל מבני ציבור, לפי ניסוח ההודעה הרשמית באתר המועצה מחוייב בתשלום ההיטל כל יזם שהגדרתו 'מי שביקש היתר בניה בתחום המועצה לצורך בניה חדשה למגורים ו/או לעבודות פיתוח לבניה חדשה למגורים'. אני מתכנן כעת הרחבה לבית ובשיחה טלפונית עם מחלקת ההנדסה במועצה נאמר לי שההיטל חל גם על הרחבות. האם אכן כך משתמע מהניסוח לעיל? האם זה חוקי? בנוסף, הליך פרסום ההודעה ברחבי המועצה היה לקוי ואנחנו לא ידענו עליו בכלל. בבירור שערכתי אצל השכנים הסתבר שגם הם לא ידעו על כך. ככשאלתי את מזכירת הישוב היא אמרה שאם היא זוכרת נכון היא קיבלה מייל על כך, לא הבינה בדיוק מה משמעותו ופרסמה אותו במייל הישוב ובלוח המודעות. חיפשתי במייל ומצאתי שזה אכן פורסם יום לפני שזה נכנס לתוקף (פורסם ב 30/3 ונכנס לתוקף ב1/4). האם יש לי מה לעשות בנידון? תודה מראש
שלום רב.
שלח למשרדנו את הדרישה בפקס וניצור עימך קשר לאלתר.
מורן גור , עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה