שלום רב, אנחנו מעוניינים לסגור מרפסת כ- 15,5 מ"ר. מרפסת עורפית,יש קירות,כך שלמעשה צריך להוסיף גג ו 3 חלונות. בעיריה דרשו לבדוק זכויות בניה ע"י האדריכל. לאחר הבדיקה הסתבר שיש לנו 4 מ" ר בלבד. אדריכלית הסבירה שאין מה לעשות ואין אפשרות לסגור. אנחנו משפחה עם 3 ילדים גדולים - 26, 21, 15. כולם גרים בבית ומאוד מורגשת מצוקת מקום. האם באמת אין שום דרך חוקית לקבל אישור? תודה רבה
אלינה שלום רב,
אני ממליץ לך ליצור עימנו קשר
כבר נתקלנו במצבים דומים שהצלחנו למצוא פתרון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב באופן כללי התשובה שלילית. מכל מקום יש לבחון כלל נתוני המקרה שלך והסכמיך ואישוריך מול רמ"י. יצויין כי ניתן לבקש ארכה לבניית בית קבע וקיים נוהל בעניין בהצלחה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה