משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי

משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי

ירושלים, יד חרוצים 10, קומה 5. , ירושלים (ירושלים והסביבה)

הגירה לישראל, הגירה לארצות הברית, משפט אזרחי מנהלי, אזרחי מסחרי, נזקי גוף ותאונות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

  משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי  עוסק בתחום ההגירה לישראל והסדרת מעמד (סטטוס) מול משרד הפנים, השגת אזרחות אירופאית שנייה (ללא ויתור על האזרחות הישראלית): אזרחות גרמנית, אוסטרית, פורטוגלית, צרפתית, בולגרית, רומנית, ליטאית, פולנית, הולנדית, הונגרית ועוד.

 

כמו כן, מעניק המשרד שירות משפטי בתחומים נוספים: דיני משפחה וירושה, דיני נזיקין, רשלנות רפואית, הוצאה לפועל, מקרקעין ונדל"ן, ארנונה, פתיחת חברות ועמותות ועוד.

 

 דקר, פקס, לוי  נבחר ע"י DUNS 100 כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום ההגירה והאזרחויות הזרות. המשרד מטפל בכל סוגי הויזות, לרבות ויזת עובד זר מומחה המאפשרת ניוד עובדים בינלאומי (רילוקיישן).

 

עורכי הדין המנוסים של המשרד מטפלים בכל מגוון הבקשות בתחום הסדרת מעמד בישראל ומספקים סיוע בהתנהלות מול משרד הפנים עבור עולים חדשים, בני זוג זרים, סטודנטים, ספורטאים, אנשי דת, עובדים זרים מומחים, כולל ייצוג משפטי בהליך ערר, ועתירות לבית המשפט.

 

צוות המשרד כולל עורכי דין דוברי שפות וחוקרי שורשים המסייעים באיתור מסמכים עבור הוכחת הזכאות לאזרחות אירופאית על בסיס מוצא. כמו כן, עוסקים " דקר, פקס, אופיר ושות' " בתחום המשפט האזרחי: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, מקרקעין ונדל"ן, צוואות וירושות, הסכמים, ייצוג חברות, עמותות וחברות לתועלת הציבור.

 

תחומי עיסוק עיקריים של משרד עורכי הדין:

✔ אזרחות גרמנית

✔ אזרחות אוסטרית

✔ אזרחות פורטוגלית / ספרדית

✔ אזרחות צרפתית

✔ דיני נזיקין

✔ רשלנות רפואית

✔ דיני משפחה וירושה

✔ הסכם ממון

✔ ייפוי כוח מתמשך

✔ חיים משותפים עם בני זוג זרים

✔ פתיחת תיק איחוד משפחות

✔ עלייה לישראל

✔ התאזרחות עבור תושבי קבע

✔ ארנונה

✔ פתיחת עמותה, מוסד ללא כוונת רווח

✔ חדלות פירעון / פש"ר.

 

למשרד סניף נוסף בתל אביב- כתובת: דרך מנחם בגין 150, מגדל we קומה 6 

 

שפות: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית, צרפתית, ספרדית, גרמנית.

תחומי עיסוק
  • מדינות והגירה-דרכון זרמדינות והגירה-דרכון זר
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • רשלנות רפואיתרשלנות רפואית
  • איחוד משפחותאיחוד משפחות
  • משרד הפניםמשרד הפנים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 12 המלצות)
  • 21/05/2023

    .The staff is courteous and efficient Advocate Pex gave concise, lucid advice and showed genuine concern for my problem. I highly recommend this team for olim seeking help
     

  • 17/02/2023

    The team at Decker, Pex, Ofir & Co have been awesome to work with in helping our US company establish banking in Israel and in providing counsel for legal needs in Israel. I highly recommend!
     

  • 30/10/2022

    לא ציפיתי לעזרה ותמיכה בטלפון כמו שקיבלתי מעורך דין מיכאל דקר. קיבלתי תשובות ענייניות ומקצועיות והסבר כיצד להתקדם מול רשות ההגירה. תודה מקרב לב
     

  • 29/08/2022

    מקצועי, אמין, מהיר וטוב. יהושע עזר לנו במקצועיות רבה, במהירות ובצורה הכי טובה שיכולנו לקוות לה. הוא היה זמין לשאלות, הסברים והמלצות מעולות לאופן פעולה. ממליצים מאוד על שרותיו ושירותי משרדו.
     

  • 26/03/2020

    אני אסירת תודה ומלאת הערכה לעורכי דין במשרד זה שעזרו לי ולמשפחתי בפנייתנו למשרד הפנים לקבלת אישור ביקור קטינים מחו"ל (שני ילדי אומנה שגרו אצלנו שבע שנים ועברו להתגורר עם אמם בחו"ל). מספר חודשים לאחר הגשת הבקשה ואין סוף טפסים כמובן, קיבלנו תשובה חיובית ואישור להגעתם מבלי להגיע לבית המשפט (!) וכל זאת בנועם, מקצועיות מסירות ואכפתיות! לא מובן מאליו! ממליצה בחום
     

  • 16/02/2020

    משרד עורכי הדין מיכאל דקר ויהושוע פקס עזרו לנו במאמצנו לרשום את בתי כאזרחית ישראלית (היא נולדה לשני הורים גאים, אחד מהם אזרח ישראלי, בהליך פונדקאות בחו"ל, המוסדר בחוק של המדינה בה בוצע ההליך). עורכי הדין עמדו בתוקף מול סחבת של קרוב לשנה ודרישות בלתי רלוונטיות של משרד הפנים. לבסוף הורתה השופטת למשרד הפנים לרשום את הילדה כאזרחית ישראלית (לאחר בדיקת ד.נ.א שהיא מספיקה לפי התקנות!). אנו מודים לעורכי הדין ולעוזרות המשפטיות מאיה ונטע-לי על עזרתם המקצועית, סבלנותם והעניין האישי שגילו במשך התהליך.
     

  • 11/02/2020

    אחרי שלוש וחצי שנים ושני משרדי עורכי דין שלא הצליחו לעזור בסכומים מטורפים שהשקעתי ולשווא. הגעתי אל המשרד של עורך דין מיכאל דקר, ותוך חודשים ספורים הצלחנו יחד להגיע לכך שיש לבן שלי מעמד במדינת ישראל. ועוד לקחו על עצמם לעזור בדברים נוספים. תודה ענקית לכל המשרד ובמיוחד לנטעלי שעזרה והסבירה על כל דבר עם המון המון סבלנות!
     

  • 11/02/2020

    הגעתי לעו"ד מיכאל דקר בזכות הביקורות המעולות עליו ולגמרי זכיתי! שכרתי את שירותי המשרד בתחום דיני המשפחה בתביעה שהגשתי למשמורת משותפת והפחתת מזונות והגעתי לתוצאה המיוחלת, דבר שחשבתי שלא אפשרי. מעבר לשירות המקצועי והאמין לו זכיתי מתחילת הדרך, מיכאל נתן לי הרגשה של בן בית ונסך בי רוגע ובטחון לאורך כל הדרך עם המון סבלנות ואמפתיה. תודה גדולה גם לשאר צוות המשרד - יישר כח! בהערכה רבה, ערן כהן
     

  • 31/12/2019

    משרד עו" ד מעולה עם שירות והכוונה מהטובים ביותר. זכינו ליחס, כבוד ומענה בכל עת שרצינו ובמיוחד מעורכת הדין עדי ברגר שליוותה אותנו ברגעים מאוד מתוחים והראתה מיומנות, אחריות, אכפתיות, הראתה שאנחנו לא רק עוד לקוחות וכל זה עם חיוך ושמחה על פניה.
     

  • 26/11/2019

    עורכי דין מצוינים ואכפתים! עזרו לי להסדיר חוב גדול ולקבל חזרה את רישיון הנהיגה. ממליץ בחום. נחמה, מיכאל ואודליה, תודה רבה!
     

מאמרים מאת משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי
וידאו
שאלות ותשובות מפורום ויזה לארצות הברית | דרכון אמריקאי - משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי
חזות שוקי שלום שאל/ה:
אישור רישום פלילי לתהליך הוצאת גרין קארד
50 צפיות

היי לפני כחודש הוצאתי אישור על רישום פלילי המסמך נשלח לשגרירות ארהב בתל אביב שלחתי מספר אימייל לשגרירות אמרקאית בירושלים כדי לודע האם קיבלו מסמך ועדין לא קבלתי תשובה אני באצע תהליך לקבלת גרין קארד שאלתי היא איך אני מעביר את הרישום פלילי שלי לנשיונל ויזה סנטר N.V.C ללא מסמך זה לא ניתן להמשיך טיפול בתיק הנשואים שלי תודה רבה על העזרה

משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי
משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי

תשובה לשאלה לגבי אישור רישום פלילי לתהליך הוצאת גרין קארד
שלום, הוצאת אישור על רישום פלילי (מישראל) לא נעשה בשלב בו הנך נמצא כרגע. את האישור ניתן להזמין רק בשלב בנקבע התאריך לראיון בשגרירת ארה"ב בירושלים. בשלב הזה, אנו ממליצים, לכתוב הסבר מפורט ל-N.V.C על פי ההנחיות באתר של US DEPARTMENT OF STATE. זהו הלינק לטבלה באתר (לחלק שקשור לישראל) משם תוכל להוציא את המידע: https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/Visa-Reciprocity-and-Civil-Documents-by-Country/Israel.html במידה ותרצה להבין יותר על ההליך או משהו לא יהיה ברור מהלינק, מוזמן ליצור עמנו קשר בווטאספ (או להתקשר) למספר: 058-689-0569

דניאל סגל שאל/ה:
החזר תשלום אגרת ויזה ע"י השגרירות
107 צפיות

בזמנו שילמתי את האגרה עבור בני שקבע תור ל 11.23. בדרך בוטל הצורך בויזה. האם השגרירות האמריקאית מחזירה את התשלום?

משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי רוזנברג
משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי רוזנברג

תשובה בנוגע להחזר תשלום אגרת ויזה ע"י השגרירות
אין החזר תשלום על האגרה. מה שכן, ישראלים עדיין יכולים לבקש ויזת תייר. ישנם דברים שאפשר לעשות עם ויזת תייר ולא מתאפשרים עם ESTA. כגון, הארכת סטטוס בארה"ב, שינוי סטטוס ועוד.

 משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי
פניה ישירה אל משרד עורכי דין דקר, פקס, לוי

למעלה