רכשתי דופלקס גן שבקומה העליונה חדרי שינה ,אירוח, מקלחות ומטבח שהכניסה היא דרך לובי הבניין .ובקומה התחתונה חדרי אירוח ומקלחות והכניסה היא גם מתוך הקומה העליונה וגם כניסה חיצונית נפרדת מחוץ ללובי הבניין . השאלה שלי היא האם אני יכול באיזו שהיא דרך חוקית לפצל את הקומה העליונה והתחתונה לדירות נפרדות.
בדיקה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב באופן כללי התשובה שלילית. מכל מקום יש לבחון כלל נתוני המקרה שלך והסכמיך ואישוריך מול רמ"י. יצויין כי ניתן לבקש ארכה לבניית בית קבע וקיים נוהל בעניין בהצלחה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה