מישהו פלש על שטח ציבורי ואפילו הקים עליו מחסן, והעיריה לא טרחה לשלוח פקחים במשך כמה שבועות בתירוצים שונים, כנראה במטרה לתת לו לסיים את העבודה, ואח"כ כביכול לא הבינה כי מדובר היה בשטח בתולי ציבורי, אף שתצאו"ת הוכיחו זאת. בקיצור משחקת לטובותו. כעת טוענת העיריה כי ההדבר נמצא בהליך פלילי, אך טוענת כי אינה יכולה להעביר פרטים על התביעה עד לסיום ההליך הפלילי" עד להרשעת הנאשם, אי אפשר להעביר ו/או לפרסם את כתב התביעה". האם זה הקביל משפטית? איך יכול להיות שמדובר בגוף ציבורי ובשטח ציבורי, והעיריה טוענת כי אינה יכולה להעביר מידע על זה? הסיפור נמשך כבר למעלה מחצי שנה, והעבריין ממשיך להחזיק בשטח שגידר ואף לבטן שטח מסביב לו.
המדובר על התנהלות לא תקינה.
אין מוסד אשר רשאי לא למסור פרטים מסוג זה.
הריני עומד לרשותכם.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה