קיבלתי את כל האישורים לסגירת קומת עמודים כמחסן, ועכשיו אני לקראת סיום השיפוץ. האדריכלית שלי הגישה בזמנו את התכניות, אבל מכיוון שמכל הבחינות היא הייתה אכזבה גדולה דרכינו נפרדו, ועכשיו אני לא מיוצג. ברצוני לדעת אם אני נדרש לבצע משהו בסיום השיפוץ (לדוגמא להודיע לועדה המקומית לבניה ו\או למועצה המקומית ו\או למינהל, להזמין בודק כלשהו, להחתים את המהנדס שאישר את התכניות ועל זה שהעבודה בוצעה באופן תקין כו') למעשה, האם הייתי צריך להודיע למישהו גם כשהתחלתי בבניה? תודה.
כן, היית צריך להודיע מאחר והחוק קובע שנספר המועד מתחילת העבודות.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה