אני גרה בבלוק כבן 40 שנה בערך ישנם 8 דירות על 3 חניות הלכתי לעירייה לאגף תיכנון ובינוי ושפתחתי את תיק הגוש של הבניין ומספר החלקה שלנו ראיתי שלפי התוכניות אמורות להיות שמה 6 חניות כשפניתי לאחראי שם הוא אמר לי שהבלוק ישן וזה לא קשור לעירייה וכי על הדיירים לעשות חנייה מכספם הפרטי ולממן את זה האם זה נכון ??
שלום רב,
יש לעשות הבחה בין מקרקען בהסדר בטאבו לבין היתר בניה.
במקרה דנן כל מקרה לגופו, כך בהתאמה את יכולה לשלוח לנו יותר פרטים בפרטי, ונשמח לעמוד לרשותך.
מורן גור, עו"ד ושותף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עדי שלום רב, אכן נראה על פניו שפוגעים בך וברכושך באופן משמעותי. חשוב לבחון כלל הנתונים לרבות פרטי התכנית/ות והאמור בפרסום וכן הרישומים בטאבו ובתקנון הבניין, כדי לקבל החלטה לגבי ההמשך. על פניו נראה ...
המשך תשובה