ביתי עומד על מגרש של כדונם.אני רכשתי כ400מטר ושכני כ600 מטר.ברצוננו להקים גדר.מה אחוז ההשתתפות של כל אחד מאיתנו[אורך הגדר 20 מטר]
ניסן שלום רב,
האמור תלוי בהוראות התבע. ולכן פועל יוצא הוא היכן אתה גר.
בכל מקרה והתבע אינה מתייחסת לאמור הרי שהעלות תתחלק באופן שווה 50/50 ללא תלות בשטח החלקה.
הריני לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב בועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית. יצוין כי בנקים למשכנתאות בדרך כלל מחייבים קיום היתר בניה. כמו כן ככל שאתה ממשכן רק את היחידה שלך אז דורשים גם רישום נפרד שלה בברכה אמיר לנטון עו"ד מ...
המשך תשובה