לפני כ 4 שנים סיימתי לבנות יח בהיתר על הגג שבבעלותי.השארתי דלת שמחברת את היח לחדר המדרגות של הבנין. היום לאחר תלונה של שכן נחמד נתבקשתי עי פקח של הערייה לסגור את הדלת. האם אפשר לבקש מהוועדה הקלה או שינוי בהיתר ולהשאיר את הדלת במקומה.
התשובה לשאלתך חיובית,
יחד עם זאת יש צורך בהגשת בקשה וחשיבה תכנונית משפטית יצירתית על פי המקרה.
הריני לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
https://mavat.iplan.gov.il/SV3?searchEntity=3&searchMethod=2 היי איילת .ראי קישור לעיל חומרים נוספים באתר מינהל התכנון : https://mavat.iplan.gov.il/SV1 בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פ...
המשך תשובה