קיבלתי אישור בנייה מהעירייה על הגג, הגג לא שייך רק לי, הוא רכוש משותף יש לציין שהדיירים הגישו ערעור והפסידו. האם אני יכול לבנות? או שעדיין יש לי בעיה בעניין?
שלום רב גיא,
מבחינת דיני התכנון והבניה אתה רשאי לבנות, מנגד המתנגדים יהיו רשאים לפנות למפקח על הבתים המשותפים ולעצור אותך באם אין בידך את הרוב הדרוש על פי חוק המקרקעין.
אשמח לעמוד לרשותך לייעוץ במשרדנו.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה