שלום רב. אני מעוניין לרכוש דירה בדו משפחתי(עליו). על הגג, שהוא בטאבו של הדירה בנו חדרים וסגרו ליחדת דיור לכל דבר. כל הבניה נעשתה בהיתרים הנדרשים והכל תקין. פרט לעובדה שכל התוספת לא נרשמה בטאבו. רציתי לשאול , האם אני חשוף כאן באיזושהי נקודה? האם כאשר אני ארשום את הנ"ל בטאבו הארנונה שלי תגדל? האם מדןבר בפרצודורה מסובכת? האם מדובר בדבר יקר? תודה מראש
שלום אלכס,
לא מדובר בהליך יקר ועל פניו אינו מסובך.
נשמח לעמוד לרשותך.
בברכה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב כן. מדובר בהרחבת דירה. יש בבניה גם משום שינוי/פגיעה/גריעה מהרכוש המשותף-לרבות פגיעה בקירות החיצוניים של הבניין ועוד. בעקרון נדרשת הסכמת לפחות 3/4 מבעלי הדירות להם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף....
המשך תשובה