2 שאלות; שאלה ראשונה; שלושה אחים קיבלו בירושה בית. שני אחים מסרבים למכור האם אחד האחים רשאי ויכול למכור את חלקו או לאלץ אותם למכור? ושאלה שניה, אם אחד האחים מעונין לבנות יחידת דיור בצמוד לבית ההורים. האם יהיו לו בעתיד זכויות ייתר או זכויות כלשהם בעת מימוש הצוואה? האם יוכל לדרוש דבר ? בתודה
שלום רב,
על שיתוף במקרקעין חל חוק המקרקעין, יש לבחון האם קיים הסכם או לאו.
אני ממליץ שננהל שיחה טלפונית ותסבירו לי טוב יותר ולאחר מכן אוכל לעזור.
בהצלחה
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה