שלום , יש לי חניה תורכית בין 2 קירות , רוחב החניה 272 ס"מ האם זה תקין ? מה המידה שצריכה להיות לפי התקן ? ומה הסטיה המותרת ממנה ?
שלום רב משה. המרווח הינו תקין ובלבד ומהווה שימושיות ראויה על פי סעיף 1.5 להנחיות משרד התחבורה. כלומר ניתן לסטות ממידות מזעריות ובלבד ומדובר בחניה שימושית.
נתון לשק"ד מוסד התכנון.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה