שלום אני גרה במגדל, במגדל יש מרפסות שמש טוריות, כלומר יש מעליהן גג שהוא למעשה המרפסת שמעל- גודל המרפסת 14 מ"ר. כבר 4 דיירים סגרו את המרפסות על ידי התקנת חלונות זכוכית מהמעקה עד לתקרת המרפסת שמעליהם- כולם עשו זאת ללא היתר. אני מעוניינת לעשות את אותו הדבר רק בהיתר. מה ההיתר הנדרש? האם מצומצם? האם יש סיכוי שיסרבו מה נדרש ממני להכין על מנת להגיש בקשה כזו?
אשמח לעמוד לרשותך.חסרים לי פרטים כגון מוסד התכנון, הוראות מרחביות, כתובת , ועוד נתונים שיעזרו לנו לקדם בקשתך ככל וזו אפשרית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה