שלום ברשותי בית פרטי, החנייה שלי לא מקורה ברצוני לסגור אותה ולהשתמש בה כחדר.
מירי שלום רב,
האמור תלוי תב"ע, ככל שיש זכויות בניה שטרם נוצלו ואת מתעתדת לספח השטח לעיקרי אזי שיש לקדם תכנית מתאימה.
בכל מקרה יש לבחון טרם ביצוע העבודות בפועל ובצורה המושכלת כמובן.
לשם כך אנו עומדים לרשותך.
בהצלחה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה