שלום, אני מתגוררת בקוטג' דו- משפחתי צמוד קרקע. אני במו"מ למכור את הבית, אך הקונה הפוטנציאלי מתנה את חתימת החוזה ברישום הסכם שיתוף בטאבו. השכן "המרושע" מתנה את חתימת הסכם השיתוף בכך שאספוג את כל ההוצאות הכרוכות ברישום הסכם השיתוף. אציין כי הבאתי מודד (על חשבוני) אשר מדד את השטחים שלו ושלי. הודעתי לשכן כי במידה ועסקת מכירת ביתי יתפוצץ עקב סירובו לחתום על הסכם שיתוף, הוא ישא בכל ההוצאות הכרוכות בכך, אך הוא לא זז מעמדתו. האם בימ"ש יכול לחייב את השכן לחתום על הסכם שיתוף? האם יש פתרונות ו/או דרכים אחרות לפתור את הבעיה דנן? תודה מראש,
התשובה לשתי שאלותייך היא בחיוב.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה