שלום, אני עוסק כעת בלימוד חוק התכנון והבניה, ואני לא מצליח להבין את המשמעות של סעיף 62א(ג)-בענין "תכנית כוללנית". אשמח אם אוכל לקבל הסבר ממומחה. תודה רבה.
עידו שלום רב,
בהמשך להודעתך, הרינו להשיבך כי תכנית כוללנית אינה תכנית שמכוחה ניתן להוציא היתרי בניה, ועל מוסד התכנון המקומי לאשר תכנית נקודתית מכוחו וזאת על פי ביזור הסמכויות שנקבעו בתיקון 101 לחוק התכנון והבניה - כאשר הועברו הסמכויות מהועדה המחוזית לועדה המקומית.
ר' תכנית תא/5000 המהווה תכנית כוללנית, ור' תכנית הרבעים אשר מהווה תכנית מפורטת.
הרינו עומדים לרשותך וזמינים לכל שאלה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רחל שלום רב ככל שאין מגבלה בתקנון הבית המשותף (צריך לבחון התקנון), אזי לפי החוק מספיקה הסכמת 75% מבעלי הדירות להרחבה (בממ"ד מספיק 60%) , שלהם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף בבנין. מי שכבר בנה בניה דומה (אנ...
המשך תשובה