שלום, אנו עומדים בפני הוצאת היתר בניה. קיבלנו שומה בעבור היטל השבחה מעירית תל אביב. פנינו לשמאי מכריע. במידה ושמאי מכריע פוסק נגד העיריה אנו מניחים שהעיריה תערער. האם מחוייבת העיריה להוציא לנו היתר בניה אחרי פסיקת שמאי מכריע או שתוכל לעכב ההיתר עד החלטת ועדת הערר? תודה!
.jpg)
הי דן .בהנחה ששילמת ואין חוב במערכת ,זה לא אמור לעכב.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה