שלום רב, הגשתי בקשה להנפקת היתר בניה וביקשתי להחתים את המועצה המקומית על הגרמושקה, הם דרשו שאני אשלם היטלי סלילה ותיעול בגין כביש-קרקע ע"ס 5,777.2 ש"ח -שטח המגרש 808 מ"ר. אבל היה לי היתר מקודם וכרגע אנו מדברים על תוספת בניה ומן הסתם ההיטל הזה נגבה בעבר בגין ההיתר הקודם, כלומר הם מבקשים לחייב בשנית על אותו מגרש שכבר שילמתי בעבר וזה לא נראה לי הגיוני שיגבו חיוב כפול, מה ניתן לעשות?
שלום רב,
העניין מאוד דחוף, אבקש להשיב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה