אנחנו מעוניינים להרחיב את הדירה שלנו בבניין משותף, כולל הוספת ממ"ד ומרפסת שמש. האדריכל שלנו הגיש בקשה להיתר דרך מערכת "רישוי זמין", אך חלק מהשכנים הגישו התנגדות בטענה להסתתרות אור שמש ופגיעה בחזות הבניין. רציתי לדעת האם העובדה שמדובר במיגון מעניקה לנו עדיפות בקבלת ההיתר על אף ההתנגדויות?
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה