יש לי חבר שמוכן להכניס אותי להריון אבל רוצה לעשות הסכם חתום שהוא לא יהיה מחוייב לשום דבר לאחר ההכנסה להריון. האם אפשרי לעשות הסכם כזה?
.jpg)
שלום.
התשובה היא: לא!
לפחות מבחינת האב המדובר בסיכון. הילד שיוולד אינו צד להסכם ועל כן את לא יכולה לפטור את האב מחובותיו על חשבון הילד.
בברכה,
דפנה זיס, עו"ד, מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דפנה זיס, משרד עורכי דין
055-4532707
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום ישראל, אני אינני מומחית לענייני קיצבת הזיקנה בארה"ב. יחד עם זאת אני מניחה שעליך ליצור קשר עם הסוציאל סקיוריטי שם ולברר באמצעותם. למיטב ידיעתי יש בישראל ארגונים וגם רואי חשבון ועורכי דין המתמח...
המשך תשובה