שלום וברכה, אני נדרש לתת אישור לבני לנסוע לחו"ל עם החברים, לפי מה שהבנתי האישור יהיה תקף רק עם חותמת של נוטריון האם זה נכון?
שלום מוקי,
במקרים בהם נדרש אישור-יציאה-מהארץ לקטין היוצא לחו"ל בלוויית אחד מהוריו בלבד, או ללא ליווי אף אחד מהוריו, הרי שדרישת משטרת-הגבולות היא שהאישור ייחתם בפני נוטריון.
בהצלחה,
ונסיעה טובה,
אורית לוי, עורכת-דין ונוטריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
055-4532769
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, חתימה על הצהרה בפני נוטריון מעידה על כך שהחותם על ההצהרה אכן חתם בפני הנוטריון באותו מועד בו חתם. ככל ומצורפים להצהרה מסמכים, הרי שזו הוכחה לעובדת קיומם של המסמכים בידי המצהיר, נכון לאותו מ...
המשך תשובה