סבא שלי כתב בזמנו הסכם ממון שבו גרושתו יכולה לגור בביתו גם אחרי מותו. האם זה תקף גם לאחר פטירתו?

שלום רב,
פורום זה מיועד למתן שאלות מתחום עבודת הנוטריון.
שאלתך חורגת מתחום זה.
לא כתבת בנתוני השאלה האם סבך הותיר אחריו צוואה והאם איזכר בה את גרושתו וזכויותיה או לא.
מציעה לך לפנות לעו"ד מתחום דיני המשפחה ולחשוף את כל הנתונים הרלוונטיים.
בהצלחה,
אורית לוי, עו"ד ונוטריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
055-4532769
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בשאלתך חסרים נתונים מהותיים, כגון: האם יפוי-הכח הוא בלתי-חוזר ? האם כתוב בו שהוא יחייב גם את היורשים במקרה פטירה? מי מבקש לעשות בו שימוש כיום ומה הקשר שלו למייפה-הכח / מיופה-הכח ? האם מבוקש ...
המשך תשובה