מדובר על מסמך של שלושים ומשהו עמודים, יש אפשרות לקבל אישור העתק מנוטריון רק על הדף הראשון או שצריך ממש על כל דף?

שלום רב,
כאשר נוטריון מתבקש לאשר "העתק נאמן למקור" של מסמך, עליו לאשר את המסמך במלואו, ולאגד אותו בשלמותו בסרט אחד עם חותם נוטריוני אחד.
על הנוטריון לחתום בכל עמוד ועמוד של העתק המסמך.
עבור העמוד הראשון של המסמך המצולם האגרה היא 66 ש"ח + מע"מ, כל עמוד נוסף = 5 ש"ח + מע"מ, כך שה"תוספת" של עוד 29 עמודים מעבר לעמוד הראשון של המסמך כולו, משמעותה תוספת של 58 ש"ח + מע"מ.
השד אינו נורא כל-כך...
בהצלחה,
אורית לוי, עו"ד ונוטריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
055-4532769
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, משאלתך אני מבינה שלמרות שאתה ישראלי - אתה מתגורר כיום בחו"ל וגם הדירה אותה אתה רוצה למכור נמצאת בחו"ל, על כן מן הסתם עיסקת-המכר בינך לבין הקונה תיחתם אף היא בחו"ל. בהצלחה, אורית לוי, עו"ד ...
המשך תשובה