אולניק לינוי משרד עו"ד

אולניק לינוי משרד עו"ד

המלאכה 2, קניון רננים (קומה 2) , רעננה (אזור השרון והסביבה)

משרד עו"ד אולניק לינוי עוסק במימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח וגופים נוספים. למשרד סניפים בבאר שבע, חיפה ורעננה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכת הדין לינוי אולניק עוסק במימוש זכויות רפואיות עבור לקוחותיו מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח וגופים נוספים.

המשרד הוקם על ידי עורכת הדין אולניק לאחר שנים שבהן רכשה ידע רפואי בייצוג נפגעים בוועדות ביטוח לאומי, זכתה להערכה רבה מצד לקוחותיה והינה בעלת ידע וניסיון רב בהתמודדות ובטיפול במחלות שונות ומגוונות, הקשיים היומיומיים הכרוכים לצד המחלה, אמצעי הטיפול, היכרות עם הרופאים, המטפלים וזכויותיהם של חולים שונים בארץ תוך שמירה על כבודו, פרטיותו ואיכות חייו של החולה עד כמה שניתן, כל זאת בפרק הזמן המהיר ביותר שמתאפשר.

 

משרד עורכת הדין אולניק לינוי מושתת על הענקת שירות אישי, מקצועי, אדיב מתוך ניסיון בתחום מימוש הזכויות הרפואיות וייצוג אל מול הגופים השונים, וכן מתוך הכרה והבנת הצרכים והקשיים של החולים. המשרד ממוקם בעיר רעננה ולאור הביקוש ולטובת הלקוחות המתגוררים רחוק ו/או אלה שניידותם מוגבלת, עורכת הדין זמינה לפגישות במשרד וגם בבית הלקוח לפי הצורך. עוה"ד מלווה את החולים ואת בני משפחותיהם לאורך כל ההליך המורכב עד למימוש ולמיצוי הזכויות, לרבות ייצוג בוועדות רפואיות ובבית הדין.

 

עורכת הדין אולניק לינוי - עבדה באחד ממשרדי עוה"ד הוותיקים והחלוצים בתחום של מימוש הזכויות הרפואיות. עוה"ד אולניק טיפלה במאות תביעות הקשורות במוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות וכן חברות ביטוח, היא נחשפה למחלות מסוגים שונים, במשך השנים צברה ניסיון בעבודה מול אוכלוסיות רגישות תוך ייצוג בוועדות רפואיות ברחבי הארץ. עוה"ד אולניק משרתת במילואים כשלישת יחידה בדרגת רס"ן, כמו כן עוטרה בתעודת הצטיינות מאלוף פיקוד צפון על פועלה במלחמת לבנון השנייה במעמד טקס צל"שים.

 

למשרד מספר סניפים בפריסה ארצית:

סניף רעננה רח' המלאכה 2- קניון רננים - קומה 2 (סמוך למשרדי הנהלת הקניון)

סניף באר שבע שד' יצחק רגר 22 , בניין בית הנשיאים (קומה 4)

סניף חיפה מתחם חלונות הסיטי בשדרות הפלי"ם 2, חיפה

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 09/08/2022

    לינוי היקרה, תודה רבה על עזרתך בהשגת הפיצויים מחברת הביטוח וקבלת ההכרה מהמוסד לביטוח לאומי. תודה על שירות נעים ומעולה! ממליץ בחום
     

מאמרים מאת אולניק לינוי משרד עו"ד
אולניק לינוי משרד עו"ד
פניה ישירה אל אולניק לינוי משרד עו"ד

למעלה