רונה גינת, עו"ד ומגשרת

רונה גינת, עו"ד ומגשרת

תל-אביב (אזור המרכז)

מאחורי עו"ד ומגשרת רונה גינת ניסיון רב בהובלת תהליכי גישור, במגוון רחב של תחומים בעולם המשפט האזרחי-מסחרי, תוך הבאת מחלוקות מורכבות ורבות לסיומן

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד מספק את שירותיו המשפטיים בתחומים המגוונים הבאים: גישור ובוררויות, דיני חוזים ומשפט מסחרי, דיני תאגידים וניירות ערך, קניין רוחני, ליטיגציה אזרחית-מסחרית, משפט חוקתי ומנהלי, דיני חינוך, מיזוגים ורכישות, סדר דין אזרחי וראיות, צווי מניעה.

 

הליך הגישור הוא הליך קצר ותמציתי, המסייע לצדדים בפתרון מהיר ויעיל של הסכסוך, ובכך פעמים רבות נמנע עינוי דין מהמתדיינים ובזבוז של זמן יקר בהימשכות ההליכים המשפטיים. לאור עובדת היות ההליך קצר יחסית, הוא על-פי רוב גם זול יותר מההליך השיפוטי. בגישור יש מקום גם לאמוציות, לצרכים ואינטרסים לא משפטיים (כמו כבוד, הכרה ועוד). הליך הגישור מאפשר גם פתרונות יצירתיים חוץ משפטיים וחשיבה מחוץ לקופסא, כאשר המגשר יכול לשבת עם כל צד בנפרד ולהבין את רצונותיו וציפיותיו. הסכם הגישור מקבל ע”י בית המשפט תוקף של פסק דין והינו סופי בשל כך שהושג בהסכמה.

 

בנוסף, המשרד מעניק יעוץ משפטי שוטף ללקוחות בפעילותם המסחרית היום יומית על כלל גווניה. הייעוץ המשפטי ניתן ללקוחות שונים ממגוון תעשיות, בין היתר בתחום ההייטק, אינטרנט, מימון ובנוסף גם לחברות בתחום התעשיות המסורתיות. מבין מגוון השירותים הניתנים, המשרד מעניק ייעוץ, ניסוח וניהול משא ומתן בנוגע למגוון הסכמים מסחריים לרבות הסכמי רישוי, הפצה, פיתוח, סוכנות, הסכמי מכר ורכש, מיזמים משותפים ועוד.

משרדנו מייעץ ללקוחותיו בתחום הקניין הרוחני, סודיות, דיני תאגידים והתנהלות ודיווח מול רשם החברות. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונה גינת, עו"ד ומגשרת
פניה ישירה אל רונה גינת, עו"ד ומגשרת

למעלה