דקל, אופיר - משרד עורכי דין

דקל, אופיר - משרד עורכי דין

בן גוריון 1 (בניין ב.ס.ר 2) קומה 12 , בני ברק (אזור המרכז)

משרד ותיק המעניק שירות מקצועי במגוון תחומים בתחום האזרחי מסחרי ומעמד אישי - דיני משפחה, מקרקעין, הוצאה לפועל ופשיטות רגל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד דקל אופיר, הינו משרד מוביל שבין לקוחותיו נמנים אנשי עסקים בכירים, חברות מובילות במשק, ועוד מאות לקוחות פרטיים אחרים.


משרדנו מעניק שירות מקצועי במגוון תחומים: מקרקעין ונדלן, דיני משפחה, דיני עבודה, פשיטת רגל והוצאה לפועל.

 

מקרקעין ונדל"ן - ייצוג וטיפול בהסכמי מכר ורכישה עבור כל סוגי נכסי המקרקעין, תוך ליווי צמוד של הלקוח החל משלב עריכת ההסכם ועד לסיומה של העסקה ורישומה על שם הרוכש. כמו כן, משרדנו מטפל בנושאי דמי מפתח, פינוי שוכרים, פירוק שיתוף, כינוסי נכסים ועוד.

 

דיני משפחה - משרדנו מלווה את לקוחותיו לאורך כל הליך הגירושין על כל רבדיו, עד לסיום מלוא ההליכים הן בבית המשפט לענייני משפחה והן בבתי הדין הרבניים.
כמו כן, משרדנו עוסק בתיקי ירושה/עזבונות מורכבים, מעניק ייעוץ משפטי ועורך הסכמי גירושין, הסכמי ממון, עריכת צוואות ועוד.

 

 

הוצאה לפועל ופשיטות רגל - איחוד תיקים, הגבלת רישון נהיגה, הסדר חובות, הפטר בהוצאה לפועל, מוגבל באמצעים, עיכוב יציאה, פשיטות רגל ועוד.

 

דקל אופיר משרד עורכי דין הינו משרד  אשר חרת על דגלו את נושא השירות והזמינות ללקוחותיו, ככל הנדרש ואף מעבר לשעות העבודה המקובלות.

 

משרדנו מאמין כי יש לטפל בכל לקוח בדרך ייחודית אשר תשיג עבורו את התוצאות הטובות ביותר.

 

כמו כן, משרדנו הינו משרד קשוח ולוחמני אשר חותר תמיד למצויינות ויאבק עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר לטובת לקוחותינו.

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 15/12/2016

    שלום, פניתי למשרד לצורך עריכת חוזה לרכישת דירה. מאז אני שם! לאחרונה נזקקתי לקבלת ייעוץ משפטי בעניין ביטוח פנסיוני. גם הפעם קיבלתי טיפול רציני, מקצועי ומסור שענה בדיוק על הצרכים שלי. תודה רבה על הכול! ממליץ בחום!
     

דקל, אופיר - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דקל, אופיר - משרד עורכי דין

למעלה