משרד עו"ד ישראל פז

משרד עו"ד ישראל פז

בני ברק (אזור המרכז)

משרד עו"ד ישראל פז, משרד דינמי העוסק בתחום המקרקעין נדל"ן ורכש ניסיון רב בעבודה מול הרשויות השונות בתחום.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד ישראל פז מאמין כי על מנת שעורך דין יספק מענה משפטי מקצועי וראוי עליו להיות מקצוען לתחומו והדרך להגיע לשם היא נסיון. על כן משרדנו ממקד את תחום עיסוקו בנושא המקרקעין נדל"ן ודיני אישות. באופן זה ניתן להכיר לעומק את הרשויות השונות וההליכים השונים בתחום, וכך אפשר לספק ללקוחות המשרד שירות מקצועי ומהיר בכל תחומי עיסוקו.

משרד עו"ד ישראל פז מעניק שירותים בכל תחומי המקרקעין לרבות:
עריכת חוזי מקרקעין לרבות קנייה ומכירה של נכסי מקרקעין, טיפול מול מנהל מקרקעי ישראל, קבוצת רכישה, רישום בטאבו, פינוי בינוי, פירוק שיתוף, פינוי מושכר, תמ"א 38, עריכת צוואות, הסכמי ממון בין בני זוג ורישומם ועוד.

עורך הדין ישראל פז
הקים את משרדו העצמאי כמשרד בוטיק, וזאת מתוך אמונה כי כל לקוח וכל תיק זקוקים להשקעה רבה בכדי לקבל שירות מקצועי ולהימנע מטעויות. במשרדו הפרטי לקוחותיו נהנים מיחס אישי ושירות איכותי ביותר.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 06/04/2019

    עו"ד ישראל הינו אמין, מקצועי ביותר ויסודי בעבודתו. נלחם עבור הלקוחות שלו ולא מוותר על שום דבר. קשוב מאד וזמין לפניות גם מחוץ לשעות העבודה. ממליצה בחום!
     

  • 06/11/2017

    עורך דין ישראל פז פתח לי חברה ברשם החברות ונעזרתי בו בעוד מספר דברים יחס אישי ושירות מעולה! אמשיך לעבוד איתו גם בעתיד. מומלץ בחום!
     

  • 10/01/2017

    פנינו לעו״ד ישראל פז לצורך ייצוג בעסקת מקרקעין, בחרנו בו ע״פ המלצה של חברים - ולאחר פגישה ראשונית עליה לא ביקש תשלום החלטנו לעבוד איתו. הוא שירותי, מקצועי ויודע את העבודה, ביצע אותה בנאמנות (ניהל מו״מ עם הצד השני לשביעות רצוננו) בשורה התחתונה מומלץ בחום!
     

משרד עו"ד ישראל פז
פניה ישירה אל משרד עו"ד ישראל פז

למעלה