עו"ד חיים לוין

עו"ד חיים לוין

רח' ברכה פולד 6, תל אביב , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק בדיני משפחה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד חיים פאשי לוין בוגר לימודי משפטים מאוניברסיטת ת"א. את לימודי המשפטים השלים עו"ד חיים פאשי לוין, בנוסף לתואר בניהול באוניברסיטת תל אביב וכן תואר באומנויות מאוניברסיטת תל אביב בהצטיינות.

בנוסף לעבודתו כעורך דין, עו"ד חיים פאשי לוין מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין, לעסוק בגישור בכלל ובעיסוק בגישור בדיני משפחה.
עו"ד חיים פאשי לוין הינו מרצה אורח בפקולטה לתארים מתקדמים באוניברסיטת תל אביב.


עו"ד חיים פאשי לוין ממקד את עבודתו המשפטית בדיני משפחה, גירושין, מזונות ילדים, משמורת, ייצוג בבית המשפט הרבני, צוואות, סכסוכי ירושה, הסכמי ממון, גישור במשפחה, ולמעשה בכל ריב שיש במשפחה (ויש ריבים). לשיטתו של עו"ד חיים פאשי לוין, לפני שפונים לבית משפט והורסים כל סיכוי להסבליל סדר משותף ושמח, כדאי ליצור קשר עם עורך דין שמעדיף את דרך ההשלמה ושיתוף הפעולה, מאשר דרך הריב והמדון.


עו"ד חיים פאשי לוין צבר ניסיון רב בתחום המשפחה כבר למעלה משלוש עשרה שנים והוא לוחם בתחום זה למען צדק מגדרי וחברתי, למשל עומד לזכותו, יחד עם עו"ד מיכאל אביב, בג"ץ 8176/13, מדינת ישראל נ'הסיוע המשפטי. בג"ץ שסיים אפליה ארוכת שנים כנגד גברים בהליכי גירושין.


עו"ד חיים פאשי לוין מטפל במקרי חירום של חטיפות ילדים על ידי בני זוג מסוכסכים, הברחת נכסים לחו"ל וכדומה.

הטלפון הנייד שלעו"ד לוין זמין תמיד. מקרי חירום מקבלים מענה מיידי גם בשעות לא שגרתיות.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד חיים לוין
פניה ישירה אל עו"ד חיים לוין

למעלה