מרים כבוב, עו"ד משרד עורכי הדין כבוב סיקסק

מרים כבוב, עו"ד משרד עורכי הדין כבוב סיקסק

יפת 109 , תל אביב יפו (אזור המרכז)

עו"ד מרים כבוב עוסקת בליטיגציה אזרחית ומקרקעין- נדל"ן. עו"ד מרים כבוב עבדה 6 שנים במשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושנה אצל ד"ר אבי וינרוט

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

המשרד עוסק בליווי משפטי של עסקאות מקרקעין על כל סוגיהן, לרבות עסקאות מכר ורכישה, עסקאות שכירות, עסקאות פינוי-בינוי, קומבינציה, תמ"א 38, קבוצות רכישה, תביעות ליקויי בניה וכיו"ב.

כמו כן, המשרד מחזיק בידע ובניסיון רב שנים - ובדגש על הצלחה מוכחת בניהול הליכים משפטיים מורכבים בפני כלל הערכאות השיפוטיות במדינת ישראל והינו בעל התמקצעות ייחודית בטיפול בתיקים מורכבים וסבוכים, בהיקפים גדולים או בעלי חשיבות ציבורית מיוחדת.


למשרד ניסיון רחב בייצוג משפטי בכל הערכאות, ובייצוג הן אנשים פרטיים והן גופים מסחריים, ולקוחות אלה נהנים מליווי משפטי צמוד, מקצועי ואיכותי, בכל זמן ובכל מקום.


המשרד עוסק בכל תחומי המשפט האזרחי, לרבות תביעות בענייני מקרקעין, סכסוכים מסחריים, תביעות כספיות ומחלוקות חוזיות.
בין היתר בקשות לצווי מניעה, תביעות חוזיות מסוגים שונים, תביעות בענייני חברות, תביעות דירקטורים וכן תביעות נגזרות ותביעות ייצוגיות. 

שפות: עברית ערבית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 19/10/2023

    תותחית
     

מרים כבוב, עו"ד משרד עורכי הדין כבוב סיקסק
פניה ישירה אל מרים כבוב, עו"ד משרד עורכי הדין כבוב סיקסק

למעלה