עו"ד אריאל פיצ`וטקה

עו"ד אריאל פיצ'וטקה

אבן גבירול 76 , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד אריאל פיצ`וטקה מייצג חשודים ונאשמים בכלל הערכאות המשפטיות ברחבי הארץ, החל משלב החקירה, דרך ייצוג בדיוני המעצרים וכן ניהול משפטים מורכבים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אריאל פיצ'וטקה, התמחה בפרקליטות הפלילית בתל אביב ולאחר סיום התמחותו הצטרף לצוות משרדו של עורך הדין הפלילי הבכיר אביגדור פלדמן.

במשך השנים בהם עבד במשרדו של עו"ד פלדמן, שימש עו"ד פיצ'וטקה כסניגור בכיר בתיקים רבים ומורכבים וייצג בצוותא לעו"ד פלדמן בערכאות השונות ברחבי הארץ, בתיקי פשע חמור, תיקים ביטחוניים, עתירות לבג"ץ וערעורים פליליים לבית המשפט העליון.

 

המשרד מלווה חשודים ונאשמים לכל אורך ההליך הפלילי, החל משלב הייעוץ והחקירה, דרך ייצוג בהליך המעצר והשחרור, ייצוג בהליך השימוע, ניהול התיק העיקרי ועד לשלב הערעור הפלילי.

 

כמו כן, מלווה המשרד את לקוחותיו האסירים, בייצוג בפני וועדות השחרורים ובעתירות אסירים השונות.

מלבד התחום הפלילי, שהוא תחום העיסוק העיקרי של המשרד, מייצג עו"ד פיצ'וטקה בעתירות מנהליות וחוקתיות, בדגש על תחום זכויות האדם, בבית המשפט הגבוה לצדק.

 

כידוע בהליך הפלילי מוצא עצמו אדם במצב נחות ביותר כאשר אל מולו ניצבת המדינה על גופיה השונים, לפיכך המשרד דוגל בליווי מלא לאורכו ולרוחבו של ההליך הפלילי, בשימת דגש על לחימה ללא פשרות למען זכויותיו של הלקוח ובזמינות 24/7.

 

 

 

 

שפות: עברית, אנגלית וספרדית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אריאל פיצ`וטקה
פניה ישירה אל עו"ד אריאל פיצ`וטקה

למעלה