משרד עורכת דין אורית גרובר

משרד עורכת דין אורית גרובר

פנקס 53 , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד אורית גרובר משרד בעל מוניטין, עם ניסיון עשיר ורחב היקף ועיסוק בעסקאות נדל"ן כולל ייצוג משקיעים מחו"ל וניהול נכסיהם, בדיקת הסכמים ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת דין אורית גרובר מנהלת משרד בעל מוניטין, עם ניסיון עשיר ורחב היקף ועיסוק בעסקאות נדל"ן כולל ייצוג משקיעים מחו"ל וניהול נכסיהם, בדיקת הסכמי התחדשות עירונית וליווי דיירים בהתקשרויות הכרוכות בפרויקטי תמ"א השונים, וכן מתמקצע במשפט אזרחי-מסחרי כולל טיפול בירושות וצוואות.

 

המשרד מעניק ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים כולל ליווי שוטף בכל ההליכים הקשורים לתכנון ולהקמה של פרויקט נדל"ני מהשלב של טרום רכישתו ועד פתיחתו.

 

פעילות הנדל"ן במשרד מלווה באופן שוטף והדוק עם אנשי מקצוע שונים כגון משרד רו"ח ומשרד עו"ד העוסקים במיסוי מקרקעין, בנקאות, מימון, שמאים, קבלנים או מפקחים וכו.

 

המשרד חרט על דגלו ערכים של מקצועיות, יחס אישי, זמינות ושביעות רצון גבוהה, מתוך כוונה להשיג התאמה מיטבית לצורכי הלקוח, תוך כדי חיסכון בעלויות ובהוצאותיו של הלקוח.

 

המשרד מחויב למתן שירות אישי ומקצועי בסטנדרטים מקצועיים גבוהים שכן בין לקוחותיו נמנים תושבי חוץ, המנהלים עסקים בחו"ל בהם נדרשת מקצועיות יושרה ודיסקרטיות.

 

המשרד פועל בשיתוף פעולה הדוק ושוטף עם עוסקים מובילים בכל ההיבטים הרלוונטיים לתחומי עיסוקו, כגון תחום המיסוי, המימון, קבלנים או מפקחים, משרדי רו"ח ומשרדי עו"ד בעלי תחומי עיסוק משלימים וספציפיים.

 

האני מאמין של משרדינו הוא שכל לקוח מרוצה הופך לשגריר פעיל הממליץ לחבריו על שירותיו המקצועיים במשך למעלה מ-20 שנה. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורכת דין אורית גרובר
פניה ישירה אל משרד עורכת דין אורית גרובר

למעלה