כרמי רונן - עורך דין ומגשר

כרמי רונן - עורך דין ומגשר

רח' כנפי נשרים 13, בית ענבר, קומה ג' משרד 311 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עו"ד כרמי רונן ילווה אתכם עם ניסיון ובהצלחה רבה תוך מתן מענה אנושי מקצועי ומהיר. משרדנו ממוקדם בירושלים. נשמח לקבוע פגישת ייעוץ עמכם. מוזמנים להתקשר או להשאיר פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עו"ד כרמי רונן, בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ובמדעי הרוח.

עו"ד רונן בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית שבירושלים.

משרדנו הוא משרד בוטיק העוסק בדיני משפחה בלבד וממוקם בירושלים ואנו שמים את טובת לקוחותינו ועשיית הצדק כאשר אנחנו ניגשים לבחון כל תיק באשר הוא.

 

תחומי עיסוק

דיני משפחה- גירושין וגישור בגירושין - אנו מסייעים לזוגות המבקשים להתגרש ומובילים אותם, במידת האפשר, לעשות זאת בתהליך של גישור לטובת הזוג והילדים.


אנו מעניקים שירותים בכלל תחומי דיני המשפחה כולל- צוואות וירושות, הסכם ממון, יפוי כח מתמשך, הסדרי שהות ומזונות ילדים, עיזבונות, ידועים בציבור, תביעת אבהות, מעמד אישי ועוד.

 

 

משרד עורך דין ומגשר כרמי רונן שם את טובת לקוחותיו במקום הראשון.

אנו מודעים לקושי המלווה לתהליכים משפטיים בתא המשפחתי, לכן אנו פועלים ברגישות המירבית ושימת אוזן קשבת, תוך נחישות וגיבוש אסטרטגיה מנצחת לטובת הצלחת לקוחותינו.

 

ההחלטה להתגרש ולפרק את החבילה איננה פשוטה. לוקח זמן רב לקבלה, אם בכלל. אני מזמין אתכם לפגישה, בה נחשוף אתכם לכלים שיכולים להציל את משפחתכם ואת כספכם, ולהביא לגירושין מהירים ומוצלחים (כן, יש דבר כזה. מסתבר...).


מאות לקוחות מרוצים, עם ניסיון רב והרבה תשומת לב לפרטים - מדברים בעד עצמם.

 

נשמח לקבוע אתכם פגישת ייעוץ במשרדנו

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 12/06/2022

    אני ממליצה בחום על השירות המקצועי, האדיב, האנושי והמיוחד של עו"ד רונן כרמי. זכינו לקבל ליווי עם סבלנות רבה, רוגע, אכפתיות, שלווה, הסבר לכל שאלה ושאלה. קבלת השירות באופן כה מיטיב- סייעה לנו לקבל את ההחלטות הנכונות בתקופה רגישה ועדינה בחיים. בנוסף למקצועיות הגבוהה- עו"ד רונן כרמי תמיד נתן תחושה שהוא זמין לכל עניין- לכל שאלה- בכל אמצעי תקשורת- גם בפגישות נוספות פנים מול פנים ככל שתידרשנה- והכל בכדי להעניק שירות טוב, נאמן ומקצועי. ללא ספק- השירות שזכינו היה מעל ומעבר לכל המצופה. אני בטוחה שעשייה כה מקצועית, מסורה ורגישה- מביאה איתה ברכה. תודה רבה לך מכל הלב.
     

  • 09/06/2022

    עורך דין כרמי עזר לנו מאוד להגיע להסכמה משותפת בתהליך גירושין. ישר כוח ! מומלץ בחום
     

כרמי רונן - עורך דין ומגשר
פניה ישירה אל כרמי רונן - עורך דין ומגשר

למעלה