עו"ד יעקב  תורג`מן

עו"ד יעקב תורג'מן

האורגים 29 , אשדוד (אזור הדרום)

למשרד עו"ד יעקב תורג`מן ניסיון רב בהוצל"פ ,חדלות פירעון, וליווי חברות. המשרד מתעסק גם בירושה, צוואות, וייפוי כח מתמשך. כמו כן המשרד פועל בנמרצות בכל ענף המקרקעין ותביעות קבלנים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

עורכי דין שהם קודם כל אנשים.

 

תחומי עיסוק: משפט אזרחי, מסחרי, עסקים, חברות, חוזים, חדלות פירעון, הוצאה לפועל, מקרקעין ונדל"ן, דיני משפחה, ירושה, ייפוי כח מתמשך, בוררויות.

 

מיקום המשרד: האורגים 29, אשדוד. ההגה 16 פתח תקווה.

 

אודות המשרד:

המשרד הוקם ומנוהל על ידי עורך הדין יעקב תורג'מן
לאחר שרכש ידע וניסיון בתחומו הקים עו"ד תורג'מן את משרדו העצמאי במטרה לסייע ללקוחות עסקיים, פרטיים ומסחריים למצות את זכויותיהם בצורה המיטבית מול גופים שונים.

כמו כן, משרד עו"ד יעקב תורג'מן עוסק בייצוג בהליכי חדלות פירעון, ייצוג זוכים וחייבים בהוצאה לפועל ומעניק להם סיוע וליווי צמוד לפתיחת דרך כלכלית חדשה.


תחומי עיסוק המשרד:


אזרחי מסחרי – ייצוג תובעים ונתבעים בהליכים אזרחיים, הפרות חוזה, אכיפת חוזים, סכסוכים בין קבלנים יעוץ משפטי שוטף וכו'.


חדלות פירעון והוצאה לפועל- המשרד מעניק ליווי בהליכי פשיטת רגל-חדלות פירעון במקרה הצורך ומסייע להימנע מהליך זה באמצעות איחוד תיקים, הסדר חובות, מיצוי נכסים ועוד.

 

מקרקעין ונדל"ן - המשרד מלווה רוכשים ומוכרים של נכסי מקרקעין יד שנייה לרבות רכישות דירות חדשות מקבלן, רישום זכויות, מיסוי מקרקעין, תביעות מול קבלנים, ליקויי בנייה, איחורי מסירה, סיוע לבעלי נכסים במקרים של פינוי שוכר, פירוק שיתוף ועוד,

 

דיני משפחה - המשרד מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך, ניהול הליכים גירושין לרבות חלוקת רכוש, צוואה, צווי ירושה וצווי קיום צוואה, ניהול ירושה וטיפול בסכסוכי ירושה, משמורת, עריכת הסכמי ממון ועוד.


בין לקוחות המשרד נמנים חברות מסחריות לצד לקוחות פרטיים הזוכים לקבלת מענה משפטי מקצועי מהיר באדיבות ומתוך כוונה למצות את זכויותיהם עד תום.

 

 המשרד מעניק ליווי מקצועי, יחס אישי ואדיב לכל אורך הטיפול המשפטי, מתוך אמונה כי חוות הדעת היא זאת שמבססת את שמנו הטוב. כמו כן דואג המשרד ללוות כל אחד מבין לקוחותיו לאורך כל ההליך המשפטי.


נשמח לקבוע פגישת יעוץ  ראשונה במשרדנו. ללא עלות 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 27/05/2022

    שירותי ונעים, מחירים נוחים
     

  • 23/07/2020

    שירות מקצועי ביותר, אדיב, מכבד ומהיר.
     

  • 26/08/2019

    שירות מקצועי אמין ומהיר
     

עו"ד יעקב  תורג`מן
פניה ישירה אל עו"ד יעקב תורג`מן

למעלה