עו"ד שלמה הניה

עו"ד שלמה הניה

הגדוד העברי 6 , אשדוד (אזור הדרום)

עו"ד שלמה הניה חבר לשכת עורכי הדין ובעל ניסיון עשיר בעולם המשפחה על כל רבדיו כמו גם בתחום המקרקעין בכדי לטפל בכלל הנכסים של הלקוח לרבות נכסי מקרקעין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
עו"ד שלמה הניה בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות וחבר לשכת עורכי הדין. עם סיום הכשרתו החל לעבוד במשרדי עורכי דין מובילים שם רכש יידע מעשי רב ומקד את פעילותו לעולם המשפחה מתוך אמונה כי בכדי שעו"ד יוכל להעניק טיפול המשפטי איכותי עליו לעוסק בתחום אחד באופן בלעדי - כך יכיר כל שינוי בחוק וכל פסק דין אשר יכול לסייע ללקוחותיו בהליך. מתוך אמונה עו"ד הניה ביסס את הקריירה המשפטית שלו לתחום המשפחה עם נגיעות בעולם המקרקעין וזאת בכדי לספק ללקוחות המשרד שרות one stop shop ולטפל בכלל רכושם לרבות נכסי מקרקעין.
 
תחומי פעילות המשרד:
  • דיני משפחה - גירושין (על כל הסוגיות הכרוכות בהם: מזונות, משמורת, רכוש, פירוק שיתוף,כתובה, וכדומה), הסכם במסגרת המשפחה (הסכמי ממון, הלוואה, מתנה ועוד...), התרת נישואין, קביעת אבהות, אפוטרופסות לרבות עריכת ייפוי כח מתמשך, ידועים בציבור ועריכת הסכמי חיים משותפים, צוואות וירושות לרבות סכסוכי ירושה וניהול עיזבון.
  • מקרקעין נדל"ן - רכישה ומכירה של נכסי מקרקעין, פירוק שיתוף, פינוי שוכר, והעברה ללא תמורה..
 
ההכרות המעמיקה של עו"ד שלמה הניה עם עולם המשפחה מדגישה בפניו את המורכבות של ההליכים בתחום זה העוסק בדיני נפשות של ממש. על כן עו"ד הניה מבצע את ההליך בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח תוך מתן קשב לצרכים ולעקרונות אשר מנחים אותו ובניית אסטרטגיה המשפטית מתבצעת בשיתוף גם היא בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ורגישות לצרכיו.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד שלמה הניה
פניה ישירה אל עו"ד שלמה הניה

למעלה