משרד עורכי דין דורון מלין

משרד עורכי דין דורון מלין

השדרה המרכזית 15 , מודיעין (אזור השפלה והסביבה)

המשרד עוסק בייעוץ משפטי וחוזי לחברות ועסקים בנושאי נדל"ן, מכרזים, עסקאות בינלאומיות, עמותות ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד עוסק בייעוץ משפטי וחוזי לחברות ועסקים, נדל"ן, מכרזים, עסקאות בינלאומיות, עמותות.

 

המשרד הוקם על ידי עו"ד דורון מלין שהינו בעל וותק של 19 שנה בעריכת דין.

 

עו"ד דורון מלין הינו בעל ניסיון של שנים רבות בליווי משפטי וחוזי של עסקאות מורכבות של תעשייה האווירית לישראל (תע"א) בארץ ובעולם, בנושאים מגוונים בהיקפים של עשרות מליוני דולרים בשנה.

 

יעוץ משפטי כולל לחברות:

 

המשרד עוסק בייעוץ משפטי כולל לחברות ובכלל זה הסכמים מול לקוחות, הסכמים מול ספקים, הסכמי עובדים ואופציות, ליווי מכרזים והצעות מחיר, ניהול תאגידי של החברה, הגשת תביעות וכתבי הגנה וניהול הליכים משפטיים.

 

למשרד התמקצעות בייצוג משפטי וחוזי קבלני משנה מול לקוחות גדולים ומורכבים, בעולם העסקים הבטחוני והתעופתי בארץ ובעולם. ייצוג מול בתי משפט מתבצע ע"י מחלקת הליטיגציה בראשות עו"ד עידו מלין ועו"ד ישי זילברברג שהינם בעלי התמקצעות וניסיון של שנים רבות בתחום הליטיגציה בנושאי חברות, דיני עבודה, שוק ההון, תביעות יצוגיות ועוד.

 

מכרזים:

 

למשרד התמקצעות בליווי מציעים במכרזים ממשלתיים/עירוניים ומול חברות ממשלתיות.

הכרות מעמיקה עם דיני המכרזים ותקנות פטור ממכרז המאפשר למציע/קבלן המשנה לשפר את סיכוייו לזכות במכרז, ללא תנאים חד צדדיים או מפלים.

 

ידע נרחב ופרקטי בתהליכי קבלת החלטות בוועדות מכרזים.

 

חברות START-UP וקניין רוחני:

 

המשרד עוסק בהקמה וליווי של חברות START-UP, הסכמי מייסדים, גיבוש קונספט כלכלי-משפטי לחברה, מיקוד היזמים בשווקים רלבנטים, קשרים עם משקיעים וקרנות הון סיכון, ליווי ויצירת המערכת החוזית-הסכמית עם שותפי התהליך, מיקסום זכויות הקניין הרוחני וזכויות חוזיות ליזמים.

 

רכש גומלין:

 

ליווי משפטי וחוזי להסכמים למימוש רכש גומלין (OFFSET) בארץ ובעולם.

ידע והיכרות מעמיקה עם החברות והגופים הממשלתיים בארץ (רשפ"ת) ובעולם העוסקים בנושא. נסיון מקצועי בליווי עסקאות מורכבות מול מספר צדדים במקביל. 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת משרד עורכי דין דורון מלין
משרד עורכי דין דורון מלין
פניה ישירה אל משרד עורכי דין דורון מלין

למעלה