טולדנו, מיוסט ושות`

טולדנו, מיוסט ושות'

בן גוריון 8 (קומה 2) , רמת גן (אזור המרכז)

משרדנו עוסק בתחום האזרחי-מסחרי ומעניק ללקוחותיו ייעוץ וליווי משפטי בתחום המקרקעין, חוזים, חברות, ליטיגציה ודיני עבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין טולדנו, מיוסט ושות' הינו משרד עורכי דין דינמי, יעיל ובעל ניסיון משפטי עשיר בתחומי פעילותו.

 

במשרדנו צוות מקצועי ומיומן, אשר עבדו והתמקצעו במשרדי עורכי הדין מהמובילים במשק. המשרד עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, ובכלל זה: דיני מקרקעין, חוזים, ליטיגציה, תאגידים על סוגיהם השונים, צוואות וירושה, משפט מנהלי ודיני עבודה. ​

 

המשרד מעניק ייעוץ וליווי משפטי מקיף ללקוחות פרטיים, עסקים, חברות, יזמים ועוד.

 

משרדנו מאופיין באווירה ביתית וצעירה, מתן שירות איכותי ופתרונות יצירתיים לכל סוגיה, מענה מהיר ושמירה על קשר רציף עם לקוחותינו לאורך כל הטיפול בעניינם.

 

תחומי עיסוק:

 

מקרקעין

​משרדנו עוסק בעריכה ובדיקה של חוזי מקרקעין, לרבות חוזי מכר וחוזי שכירות. כמו כן, המשרד מלווה את לקוחותיו בכל הקשור למיסוי מקרקעין וההיטלים החלים על הנכס. בנוסף, עורכי הדין במשרד מלווים הן יזמים והן דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית - פינוי בינוי ותמ"א 38.


 

חברות

משרד עורכי הדין טולדנו, מיוסט ושות' מספק שירות משפטי לתאגידים במגוון תחומים, ובכלל זה הקמת חברה, הסכמי מייסדים, פירוקים, חוזים מסחריים ועוד. משרדנו מלווה חברות ועסקים רבים מתחומים שונים, ומספק ייעוץ משפטי מקיף ושוטף.

 

 

ליטיגציה

משרדנו מייצג יחידים ותאגידים בהליכים משפטיים בבתי משפט בערכאות השונות, בבוררויות, בהליכי גישור ובוועדות שונות בתחום התכנון והבניה.

צוות המשרד מייצג ומלווה את לקוחותיו בהליכים שונים לרבות תביעות חוזיות, תביעות נזיקיות-כספיות, תביעות לשון הרע, פגיעה בפרטיות ועוד.

 

 

דיני עבודה

 

המשרד עוסק בייצוג מעסיקים ועובדים בגין תביעות והגנות בביה"ד לעבודה. כמו כן, משרדנו מלווה מעסיקים רבים ומעניק להם ייעוץ משפטי שוטף בתחום זה.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

 

 

 

 

כתובת משרדנו:

בן גוריון 8 (קומה 2), רמת גן 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טולדנו, מיוסט ושות`
פניה ישירה אל טולדנו, מיוסט ושות`

למעלה