אלינור רחמים- משרד עורכי דין

אלינור רחמים- משרד עורכי דין

הארבעה 28, מגדלי הארבעה, מגדל צפוני, קומה 5 , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק בדיני נזיקין ותביעות ביטוח לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, תביעות מול רשויות מקומיות ומוסדות חינוך, תביעות על פי פוליסה - תאונות אישיות, תאונות אישיות תלמידים וכיוצ"ב.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 13 המלצות

על המשרד

עו"ד אלינור רחמים היא עורכת דין מנוסה וותיקה בתחום נזקי הגוף.

 

במשך למעלה מעשור היא ייצגה הן נפגעים בבימ"ש ובוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי והן חברות ביטוח, ואף ניהלה את מחלקת הליטיגציה של חברת ביטוח גדולה ומובילה.

 

ניסיונה העשיר והיכרותה את שני צדי המתרס מבטיחים ללקוחותיה ראיה מערכתית רחבה, הן בבחינת סיכויי התביעה והן בניהולו של התיק וקבלת הפיצוי המרבי.

 

עו"ד אלינור רחמים מאמינה ביחס אישי ומקצועי ומלווה את לקוחותיה החל משלב פתיחת התיק ועד לסיומו.

 

שירותי המשרד:

 

✔ תביעות מול המוסד לביטוח לאומי

✔ ייצוג בוועדות רפואיות

✔ תביעות על פי פוליסה

✔ תביעות נגד רשויות מקומיות

✔ תביעות נגד משרד החינוך ומוסדות חינוך

✔ תביעות על פי פוליסה: תאונות אישיות, תאונות אישיות תלמידים.

 

משרדה של עורכת הדין אלינור רחמים עוסק בדיני נזיקין וביטוח ומייצג נפגעים מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, רשויות מקומיות, מוסדות חינוך וכיו"ב.

 

המשרד עוסק בתביעות נזקי גוף שנגרמו בעקבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ונפילה במקומות ציבוריים.

 

פגישת ייעוץ ראשונה לא כרוכה בתשלום - מוזמנים ליצור קשר עם משרדה של עו"ד אלינור רחמים לתיאום פגישה.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 13 המלצות)
  • 10/09/2020

    איך ניתן לתאר במילים את השירות המדהים שקיבלנו מאלינור? אז ככה, אלינור טיפלה לאימי בתביעה נגד חברת ביטוח, חייבת לציין שרמת ההבנה של אימי היא לא בשיאה ועם זאת אלינור הסבירה לה את מהות כל התהליך במהלך כל שלב, והסבר מפורט עד שהיא הבינה הכל, גם כשהיה צריך כמה וכמה פעמים! והיא אכן קיבלה! אלינור לא ויתרה ונלחמה בכדי שאימי תקבל את הפיצוי הטוב ביותר! אין לי ספק שמי שיגיע לאלינור פשוט יתאהב בה ויבין שהוא בחר נכון! הכי נכון! מומלצת בחום! ואגב הגענו אליה מהדרום הרחוק! היה שווה!
     

  • 27/08/2020

    אלינור רחמים היא עורכת דין מקצועית, אכפתית שמבינה את התחום. פשוט אלופה. לי באופן אישי מאוד חשוב לקבל הסברים על כל שלב ושלב, והיא ליוותה אותי לאורך כל התקופה, עם הסברים על כל שלב ומה אמור להיות השלב הבא. נתנה שירות חם ואישי, הייתה זמינה לכל שאלה בסבלנות ואנושיות. נתנה לי להרגיש שיש על מי לסמוך. אני ממליצה בחום.
     

  • 12/08/2020

    במשפט אחד - עו"ד אלינור רחמים אלופה! מהרגע הראשון ידעתי שהגעתי למקום הנכון. בכל שלב דאגה לעדכן אותי בכל פרט קטן כגדול, תמיד זמינה לכל שאלה ודאגה להילחם עבורי עד הסוף, שהיה מוצלח יותר ממה שתיארתי לעצמי. ממליצה עליה בשמחה ענקית. פשוט לזכות בעו"ד מוסרית, אמיתית וחרוצה.
     

  • 14/06/2020

    אלינור רחמים עורכת דין מקצועית ואלופה ליוותה אותי לאורך כל התקופה! מעל הכל נתנה שירות חם ואישי, הייתה זמינה לכל שאלה בסבלנות ואנושיות. כל התהליך עבר בצורה חלקה עם הסבר לכל שלב ושלב. דאגה להכל כולל הכל ונתנה לי להרגיש בטוחה ובידיים טובות. יש על מי לסמוך, ממליצה בחום.
     

  • 26/05/2020

    כשפגשתי את אלינור מהרגע הראשון פגשתי עורכת דין פשוט מדהימה, כריזמטית ברמות שאין כאלה. מהרגע הראשון הבנתי את היכולות הפנומנליות שלה. עורכת דין מבריקה ביותר, ליוותה אותי לאורך כל הדרך במלואו. הכוחות הבלתי-נגמרים שלה, נלחמה עד הסוף, אף פעם לא ויתרה וכמובן שבסוף היה שווה כל רגע ורגע. מדובר על עורכת דין שבודדים כאלה קיימים בתחום. מקצועית, אכפתית, חרוצה בעלת יכולות מאוד גבוהות, יחס אישי, אמינות, עם מוח פשוט גאון שאין כמוהו. שמחתי להכיר אישה עורכת דין משכמה ומעלה, מדהימה. נהניתי לאורך כל הדרך מעבודתך היסודית והנאמנה. אי אפשר לתאר במילים את המעשים המופלאים שחוללת. תודה, תודה ועוד הפעם תודה. אלופה, ממליץ בחום רב.
     

  • 05/04/2020

    אלינור עורכת דין מעולה אנושית ומקצועית. ליוותה אותי לאורך תקופה עד לסיום התיק נתנה מענה ותמיכה בכל רגע ולכל שאלה. תודה רבה אלופה.
     

  • 27/02/2020

    אלינור עו״ד תותחית על ומקצועית ביותר. מעל הכל ניתן שירות חם ואישי וזמינה בכל עת לענות על כל שאלה! מומלץ ביותר!
     

  • 02/01/2020

    אלינור עו"ד נמרצת, אכפתית וזמינה לכל שאלה כמעט בכל שעה, אחת שרואה את אינטרס הלקוח מעל הכל (וזה ממש לא מובן מאליו) כל התהליך עבר בצורה חלקה תוך מתן הסבר לכל שלב ושלב, בצורה מהירה לשביעות רצוני המלאה. אלינור תודה רבה.
     

  • 01/01/2020

    אלינור נתנה לי את השירות הכי מקצועי שיש וטיפלה בתיק בצורה מקצועית ביותר. אלופת עולם.
     

  • 03/12/2019

    אלינור עו"ד טיפלה בי בצורה מצוינת. דאגה לכל המסמכים במקצועיות וכל התהליך עבר בצורה חלקה, מהירה ומקצועית. ממליץ בחום.
     

אלינור רחמים- משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אלינור רחמים- משרד עורכי דין

למעלה