דן מור - משרד עורכי דין

דן מור - משרד עורכי דין

דרך אבא הלל 14 , רמת גן (אזור המרכז)

משרד עו"ד דן מור עוסק במספר תחומים משפטיים: אזרחי-מסחרי, מקרקעין, דיני מיסים, דיני חברות, ייעוץ כלכלי, דיני עבודה, דיני חדלות פירעון, פשיטת רגל, הסדרי נושים וכינוס נכסים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד דן מור עוסק במספר תחומים משפטיים: אזרחי-מסחרי, מקרקעין, דיני מיסים, דיני חברות, ייעוץ כלכלי, דיני עבודה, דיני חדלות פירעון, פשיטת רגל, הסדרי נושים וכינוס נכסים.


עו"ד דן מור בעל תואר במשפטים משנת 2014 מהמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט. הוא החל לעסוק בתחילת הקריירה המשפטית במשרד העוסק בגביית חובות, ייצוג נושים, ליטיגציה מסחרית אזרחית ודיני בנקאות, ובתקופה זו החליט להעניק ייעוץ משפטי לחייבים.


לאחר הסמכתו כעורך דין החל עו"ד דן מור לייצג חייבים באחת מהפירמות הגדולות והמשמעותיות בארץ, והתקדם לתפקיד ניהולי בכיר לצד ניהול תיקי פשיטת רגל מורכבים והופעות בדיונים ובהליכים משפטיים בבתי המשפט המחוזיים.


המשרד מעניק את שירותיו על בסיס ערכי מקצועיות ויעילות, בד בבד עם יחס אישי וזמינות מרבית.

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 29/04/2021

    לא הכרתי את עו"ד מור ובכל זאת הוא גילה איכפתיות ורצון טוב. אף שלא הייתי לקוח שלו ולא היה צפוי לטובת הנאה. בנסיבות אלו בעיני זה מעיד רבות עליו. למותר לציין שאני מציין זאת רק מתוך הכרת טובה ושום רווח לא יצמח לי מכך.
     

  • 04/05/2020

    עורך דין הכי מקצועי שיש. אנושי, אכפתי ומטפל בצורה הטובה ביותר. ראוי לציון לשבח.
     

  • 08/02/2020

    עורך דין הכי טוב שפגשתי
     

  • 16/07/2019

    היה לי תיק שנוהל ע"י עורך דין אחר במשך 2.5 ולא היה אופק לסיום. מרגע שעורך דין דן מור קיבל את הייצוג הוא הצליח לסיים את התיק ב 3 חודשים - ובסוף ניצח בגדול!!
     

  • 16/07/2019

    עורך דין מקצועי בעל ידע נרחב במשפטים
     

דן מור - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דן מור - משרד עורכי דין

למעלה