אורי הלוי-משרד עורכי דין

אורי הלוי-משרד עורכי דין

יפו 33 , JERUSALEM (ירושלים והסביבה)

משרדנו עוסק בכל מה שקשור לנזיקין ונזקי גוף. נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, נפילות, תביעות פיצויים, תביעות לביטוח לאומי, תאונות תלמידים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדנו עוסק בכל מה שקשור לנזיקין ונזקי גוף. ייצוג נפגעי תאונות דרכים בבית המשפט, תאונות עבודה, אבדן שכר עבודה, נפילות, ייצוג בתביעות פיצויים נגד רשויות ונגד מעסיקים וגורמים שונים בבית המשפט, תביעות לביטוח לאומי, תאונות תלמידים, ורשלנות רפואית.

 

ייחודינו בתור משרד עו"ד שמטפל בתיקי נזיקין נגד חברות ביטוח מתבטא בכך בניסיוננו בעבר בייצוג חברת ביטוח, כך שהניסיון שצברנו בא לידי ביטוי בדרך הטיפול שלנו בתביעות הנזיקין השונות הממצות באופן מקסימלי את זכויות לקוחותינו, ואת גובה הפיצוי שבסופו של דבר יגיע לידם.

 

משרדינו עוסק אף במקרי מוות והדבר כולל ייצוג מלא של היורשים בתביעות נזיקין של תלויים ותביעות עיזבון. משרדינו אינו מייצג כלל חברות ביטוח, אנו מייצגים רק תובעים, ומטפלים בלקוחות פרטיים בלבד. בנוסף למשרדינו מחלקה נפרדת העוסקת בדיני מקרקעין באופן שוטף, הכוללים בין השאר, הסכמי מכר וחוזים, קניה, מכירה והשכרת דירות חדשות מקבלן ומיד שניה. בנוסף אנו מספקים שירותי קניה ומכירה של נכסים בארץ לתושבים זרים, משלב חיפוש ואיתור הדירה ועד שלב הקנייה של הדירה ורשימתה בלשכת רישום מקרקעין(טאבו).

 

משרדינו אף מספק שירותי ניהול נכסים לתושבי חוץ המחזיקים בנכסי נדל”ן למטרות השקעה וזקוקים לניהול שוטף של נכסיהם וכן לתושבי ישראל שבבעלותם נכסי נדל”ן מסחריים ומבקשים תמיכה ועזרה מקצועית.

 

אנו מקפידים לתת ללקוח שירות מקצועי מתחילת ההליך ועד סופו תוך כדי יידוע הלקוח על כל השלבים וההתפתחויות בעניינו.

 

במשרדינו מובטח שהטיפול לו יזכה הלקוח הינו טיפול אישי, יסודי ומקצועי ששם דגש על כל פרטי התיק לפרטיו, ואשר טיפול מסור זה, יבוא לידי ביטוי הן בהצלחת תיק הלקוח והן בשביעות רצונו.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורי הלוי-משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אורי הלוי-משרד עורכי דין

למעלה