עו"ד אריה טולדנו

עו"ד אריה טולדנו

המלאכה 4 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

בעל המשרד, עורך הדין אריה טולדנו, פועל מזה שנים רבות בתחום וממקד את פעילותו לעולם המשפחה בלבד, זאת כדי לשמור על רמת מקצועיות חסרת פשרות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך הדין טולדנו בעל ותק רב בתחום עריכת הדין כאשר לכל אורך שנות פעילותיו פעל בנמרצות בייצוג בתחום המשפחה.

 

מיקוד פעילותו נולד מההבנה כי כל תחום משפט הוא עולם ומלואו, וכדי לספק מענה משפטי רציני ואיכותי עליו להכיר לעומק את התחום.

המשרד מסייע הן בהבנה מעמיקה יותר של צרכי הלקוח והן בהיכרות עם כל שינוי בחוק ופסק דין שיכול לסייע במציאת פתרונות מתאימים.

 

המשרד פועל בכל תחומי המשפחה לרבות:

  • ניהול הליכי גירושין לרבות הסדרי ראיה, הסכם גירושין, מזונות ומשמורת.
  • עריכת הסכמי ממון וצוואות, ניהול עיזבון וטיפול בירושה, אפוטרופוס ועוד.

 

עורך הדין טולדנו מכיר במורכבות הרגשית המלווה בניהול תיקי משפחה, ועל כן מאמין בבניית אסטרטגיה משפטית בשיתוף פעולה עם הלקוח, תוך הנחייתו להשגת הפתרון הנכון והטוב ביותר, באופן שנוח ומתאים לו. אשמח לעמוד לשרותכם.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 16/09/2023

    בנאדם בעל שיעור קומה , רציני, שקול נחמד ללקוחותיו ואינו חורג מהסטנדרטים המשפטיים ופועל אך ורק ע"פ הדין והמשפט בישראל. אינו גובה מחירי עתק ומתחשב בלקוחותיו בענין שכר טרחתו. מאחלת לו בהצלחה רבה, במשרדו החדש ברח` המלאכה 4, וממליצה עליו בחום.
     

עו"ד אריה טולדנו
פניה ישירה אל עו"ד אריה טולדנו

למעלה