הלנה דניאלי משרד עורכי דין

הלנה דניאלי משרד עורכי דין

הזורעים 7 , נתיבות (אזור הדרום)

המשרד עוסק בתחום המקרקעין, ליווי וייצוג ברכישת ומכירת נכסים, ליקויי בניה, תכנון ובניה, מכרזים, הסכמי ממון, הסכם גירושין, צוואות וירושות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 6 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין הלנה דניאלי הינו משרד בוטיק המעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום האזרחי – מסחרי, דיני מקרקעין ודיני ירושה וצוואה. עורכת הדין הלנה דניאלי בעלת ניסיון עשיר ורב שנים בשלל התחומים. כמו כן, המשרד מספק מתן מענה אישי, מקצועי, איכותי ומסור, תוך שמירה מקסימלית על רצונותיו של הלקוח. 


המשרד מעניק שירות משפטי בתחומים הבאים:

 

דיני מקרקעין –

ליווי לקוחות בהליכי רכישה וקניה של נכסים, כגון דירות קבלן ודירות יד שניה

בניה עצמית

הסכמי שכירות

ליווי יזמים בפרויקטים

עסקאות בנכסים פרטיים או מסחריים

רישום זכויות במנהל מקרקעי ישראל וטאבו

מיסוי מקרקעין

הגשת מכרזים

תביעות ליקויי בניה

עריכת הסכמים – הסכמי מתנה, הסכמי הלוואה

ליטיגציה מסחרית


דיני משפחה –

הסכמי ממון

הסכמי גירושין

צוואות וירושות – התנגדות לצוואה, הסכם חלוקת עיזבון, עריכת צוואה

 

עורכת הדין הלנה דניאלי הינה בעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) ובעלת ניסיון רב שנים כעו"ד. כמו כן, הינה בעלת ניסיון ניהולי במחלקת נדל"ן באחת מחברות הבניה המובילות בישראל.

 

המשרד מתמקד במתן מענה איכותי, מקצועי ומסור תוך שמירה מיטבית על אינטרס הלקוח. נוסף לכך, המשרד פועל מתוך אמונה כי רק עבודה מקצועית, אמינה וכנה תוביל לתוצאות משפטיות טובות.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 6 המלצות)
  • 06/08/2023

    הלנה, תודה על העזרה בהעברת הדירה של אבי ז"ל על שמי , על הסבלנות, המיקצועיות ומענה בכל שעה ועל המשך טיפול מול משרד המקרקעין עד קבלת הנסח המתוקן בתב"ע.
     

  • 07/05/2023

    לפני כחצי שנה לערך בעלי ואני שכרנו את שירותה של הלנה דניאלי בתהליך מכירה ורכישת דירה. ברצוני לשבח את הלנה היקרה על ליווי מקצועי ומסור לאורך כל הדרך. היא הייתה קשובה לכל שאלה וטיפלה בתיק שלנו במקצועיות אין קץ ועל כך הערכתנו. ממליצים בחום!
     

  • 04/05/2023

    רציתי לכתוב לך תודה ענקית על כל העבודה והאכפתיות שלך על מנת לקדם את העסקה. זו דירה ראשונה שלי ולא יכלתי לבחור עו"ד טובה יותר שתלוה אותי בתהליך הזה. תמיד ידעת לתת מענה מהיר ומעולה, על כל בעיה שצצה תמיד ידעת לטפל בה בצורה הטובה ביותר! תודה רבה!
     

  • 31/01/2023

    הלנה היקרה תודה על ייצוג הכי טוב שיכולנו לקבל ברכישת הדירה שתמיד חלמנו עליה. מהרגע הראשון גילית זהירות ודקדקנות, ועלית על כל הנקודות והמוקשים החשובים. תודה שהיית שם בשבילנו ונתת לנו ראש שקט בעסקה. נשמח להמליץ עלייך מכל הלב.
     

  • 29/01/2023

    הלנה רציתי להגיד לך המון תודה, למרות שהעסקה הייתה די מורכבת עם הרבה שלבים, שכל שלב היה צריך התייחסות וטיפול יסודי. טיפלת בצורה יוצא מן הכלל. עם המון סבלנות והסבר בכל פרט שלא היה ברור לי! הלקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר- סגרנו עוד עסקה בדרך איתך! ברכה והצלחה ושנה טובה והרבה שפע!
     

  • 25/01/2023

    הלנה היקרה. אנו רוצים להודות לך על הטיפול המקצועי, המהיר והמסור בנו. אין פנייה שלא נענתה בחיוב ואין דבר שלא נתת בו יד (גם כשזה לא היה מתוקף תפקידך) היית נכונה לעזור, לתת מענה מקצועי ידעת לאיזה גורם לפנות ולהפנות בכל מצב ולא נטשת במצוקה! מודים על הכל ובטוחים כי נשוב וניפגש בעסקאות עתידיות! המשיכי להצליח, משפחת קרפוב.
     

הלנה דניאלי משרד עורכי דין
פניה ישירה אל הלנה דניאלי משרד עורכי דין

למעלה