משרד עו"ד עומרי שטרן

משרד עו"ד עומרי שטרן

דם המכבים 36 (מע"ר - בניין רקיע) מודיעין / הלל 23 קומה 1 ירושלים , מודיעין (אזור המרכז)

משרדנו עוסק במשפט הפלילי` דיני תעבורה ומשםט צבאי. בעל ניסיון עשיר והצלחות מוכחות ודוגל בשירות אישי ומקצועי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך דין עומרי שטרן בוגר תואר L.L.B במשפטים בהצטיינות במסלול התמקצעות ייחודי במשפט הפלילי. כבר במהלך התואר עבד בקליניקה של הסנגוריה הציבורית בתחום ייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. עו"ד שטרן התמקצע בפרקליטות הפלילית ורכש את נסיונו כשעבד מספר שנים בכמה משרדים מובילים בתחום.

 

עו"ד שטרן חבר בפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין, וטיפל בתיקי פשיעה חמורה דוגמת עבירות המתה וכן עבירות שבוצעו במסגרת ארגון פשיעה. עורך דין שטרן מאמין באדם הפשוט ורודף את הצדק, לכן מוגדר כ"סנגור בנשמה".


תחומי עיסוק:

  • משפט הפלילי
  • דיני תעבורה
  • משפט צבאי
  • אנו מייצגים חשודים, נאשמים ואסירים בכל סוגי העבירות ובכל שלבי סדר הדין הפלילי.

 

המשרד מטפל בתיקים במקצועיות וידע וברגישות וליווי אישי. נחישות והתמדה הם כליו של המשרד להביא ללקוחותיו את התוצאה הטובה ביותר. אנו מאמינים כי לא קיים תיק שלא ניתן לפצח, כי באמצעות חשיבה יצירתית וסבלנות אפשר לנצח בכל קרב.

 

אנו מודעים לכך שהמצב שבו אדם בודד צריך להתמודד עם רשויות האכיפה העוצמתיות הוא מצב קשה ומורכב, ולכן אנו שמים דגש על שירות איכותי ומיטבי, ולא מתפשרים על אדיבות, קשב, מתן הסברים וכמובן קשר אישי עם הלקוחות ובני משפחותיהם.

 

 

שפות: עברית, אנגלית, ערבית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 18/08/2020

    עורך דין עומרי שטרן בעל קור רוח מרשים ורציונליות המשדרת ניסיון רב. מקצועי ביותר ויעשה הכל על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. בשל כך אני שמח להמליץ עליו בחוםץ עומרי היקר הכרתי אותך בתור עורך דין ועכשיו אני יכול להגיד שאתה גם חבר ואח, אין לי ספק שעוד תגיע רחוק.
     

משרד עו"ד עומרי שטרן
פניה ישירה אל משרד עו"ד עומרי שטרן

למעלה