אבישג הורוויץ משרד עורכי דין

אבישג הורוויץ משרד עורכי דין

דרך אבא הלל 7 (בית סילבר) , רמת גן (אזור המרכז)

משרד עורכי דין אבישג הורוויץ הינו משרד בוטיק ייחודי המייצג אנשים שנקלעו לחובות ולקשיים כלכליים בהוצאה לפועל, פשיטת רגל, חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין אבישג הורוויץ הינו משרד בוטיק ייחודי שעוזר לאנשים שנקלעו לחובות ולקשיים כלכליים, בהוצאה לפועל, חדלות פירעון ופשיטת רגל לבטל או להקטין משמעותית את חובותיהם, באמצעות גיבוש ופיתוח אסטרטגיית פעולה משפטית בהתאמה אישית, וכן להגיע לשיקום כלכלי זאת תוך זמן קצר ובלווי אישי ומקצועי. 

 

משרד עורכי דין אבישג הורוויץ חרט על דגלו מתן יחס אישי, אמפתי ואדיב וכן ליווי אישי של כל אחד מבין לקוחותיו לאורך כל ההליך המשפטי בכל הערכאות. כמו כן, המשרד שומר על זמינות גבוהה עבור כל לקוחותיו, ודואג לעדכן אותם בנוגע למצב התיק ולגבי כל שינוי שמתרחש.

 

משרד עורכי דין אבישג הורוויץ דוגל בערכים כמו יסודיות, מקצועיות, התמדה, חתירה למטרה וכן דואג לחשוב על פתרונות חדשניים יצירתיים ומקוריים עבור הלקוחות שלו.

 

כמו כן, משרד עורכי דין אבישג הורוויץ מתעדכן באופן קבוע בכל חידושי הפסיקה העדכניים ביותר בכדי שיוכל לעזור ללקוחות שלו ולדאוג למצות את זכויותיהם בצורה הטובה ביותר.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 01/02/2022

    שלום וברכה. קיבלתי את מספר הטלפון של העורכת דין אבישג הורוויץ דרך מנהל מחלקת רווחה שהמליץ לי עליה באופן אישי . חייב לומר ללא משוא פנים השירות מהטלפון הראשון היה חריג בנוף עוד לפני שהכירה אותי ועוד לפני שלקחתי את שירותה קיבלתי ממנה מענה מקצועי וסבלני , ולא רק ...אלא כשהבינה שאני צריך סיוע בעוד דברים כתוצאה מפשיטת רגל היא הפנתה אותי לטופ שבטופ שבתחום .פשוט נדיר לקבל מענה כזה מקיף במקצועיות סבלנות והרבה אימפתיה .תודה רבה
     

אבישג הורוויץ משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אבישג הורוויץ משרד עורכי דין

למעלה