מורן לביאד, משרד עו״ד וגישור

מורן לביאד, משרד עו״ד וגישור

גיבורי ישראל 40 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד עורכת הדין מורן לביאד עוסק בתחום דיני המשפחה וייפוי כח מתמשך

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכת הדין מורן לביאד עוסק בתחום דיני המשפחה, בין היתר, ניסוח הסכמי גירושין, הסכמי ממון, ניסוח צוואה, ירושה, סכסוכי ירושה, התנגדות לצוואה, אפוטרופוס, עיזבון, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, הורות משותפת, הסכם לחיים משותפים, ייפוי כוח מתמשך, זוגות חד מיניים ופונדקאות.
בנוסף לכך, משרדנו מייעץ ומייצג לקוחות בתחום הגישור, אשר מסייע לכל צד להסדיר את המחלוקות ביניהם ללא צורך להגיע להליך משפטי מתיש וארוך. אנו מטפלים בתחומי גישור במשפחה, גישור בעבודה, גישור בגירושין, גישור זוגי, גישור משפחתי, גישור לזוגות בנישואים אזרחיים, גישור וירושה.


עורכת הדין מורן לביאד הוסמכה לעסוק בעריכת דין בשנת 2008, ומאז העמיקה ולמדה תחומים נוספים ומשלימים אשר יש ביכולתם לסייע למשפחה להתגבר על המשבר אותו הם חווים ואף לצמוח ממנו, הן כמשפחה והן באופן אינדיבידואלי.

משרדנו מבטיח להעניק את מלוא השירות המשפטי המקצועי ביותר, עם ליווי אישי צמוד, אדיב ולא מתפשר, יחד עם שקיפות מלאה לאורך כל ההליך המשפטי על מנת לאפשר ללקוח להרגיש ולהבין שהוא נמצא במקום הנכון בו יקבל את הייצוג הטוב ביותר.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מורן לביאד, משרד עו״ד וגישור
פניה ישירה אל מורן לביאד, משרד עו״ד וגישור

למעלה